Loading...

понеделник, 15 юни 2009 г.

Hyundai Genesis

Hyundai традиционно са известни с това, че произвеждат достъпни хечбеци и компактни автомобили, но през последните няколко години всички забелязаха как качеството и дизайна на техните модели се подобри значително. Всъщност прогресът е толкова видим, че южнокорейският производител може да бъде считан за реален конкурент на големите японски и немски автомобилни компании. Нещо повече – скоро може да се конкурират и с установените луксозни марки.


През януари по време на автомобилното изложение в Детройт Hyundai спечелиха наградата на изложението за Кола на годината със своя седан Genesis. Първоначалните данни за спортния Genesis Coupe също дават добри индикации. След това Hyundai представиха на домашния си пазар и флагмана Equus, а в последствие – подразниха леко американците, като показаха модела и по време на провелото се този месец изложение в Ню Йорк.

Сега шефът на Hyundai за САЩ, Джон Крафчик намекна, че може да бъде пусната изцяло нова луксозна под-марка. Крафчик каза, че Hyundai може един ден да ползват името Genesis за нова луксозна марка. „Ще бъде нещо като Lexus” - обясни той.

Новите модели на Genesis биха се продавали в стандартните търговски представителства, но в отделни секции – подобно на това, което Toyota правят със Scion и Mercedes – с Maybach.

Пускането на нова марка също така би спомогнало за плановете на Hyundai да предлага нова гама от хибридни, plug-in хибридни и изцяло електрически автомобили. Освен това може да бъде пусната и собствена осемстепенна автоматична трансмисия.