Изпълнителният вицепрезидент на Honda Джон Мендел заяви пред агенция Bloomberg, че Honda Insight няма да постигне продажбата на 90 000 автомобила, но ще се задоволи и с 50 000 или 60 000. Очаква се в световен мащаб да бъдат закупени 200 000 коли от модела Insight, като надеждите са половината от тази бройка да се осъществи в Северна Америка.
След дългогодишно очакване вече се появи едиственият хибрид, алтернативен на Toyota Prius, а именно Honda Insight. Търсенето на новия модел с продажна цена 20 000 долара е високо, но не чак толкова колкото автомобилният производител би желал. Компанията Honda първоначално се надявала на 90 000 продадени автомобила в Северна Америка през първата година от появата на новия модел Honda Insight на пазара. Изглежда обаче, че тази цел няма да бъде постигната.
Изпълнителният вицепрезидент на Honda Джон Мендел заяви пред агенция Bloomberg, че Honda Insight няма да постигне продажбата на 90 000 автомобила, но ще се задоволи и с 50 000 или 60 000. Очаква се в световен мащаб да бъдат закупени 200 000 коли от модела Insight, като надеждите са половината от тази бройка да се осъществи в Северна Америка.
Прогнози за продажбите на тези автомобили са, че те ще бъдат по-големи в Япония, поради скорошното търсене там и все по-нежелания обмен на стоки със САЩ.Понижаването на цената на газта също ще навреди на продажбите на новия хибрид на Honda, макар цената на петрола да е все още висока през последните няколко седмици. Икономическата рецесия също ще повлияе негативно върху търсенето на Insight, след като общите продажби на коли за 2009 година в САЩ са спаднали доста.