Loading...

неделя, 26 април 2009 г.

Премахване на съобщенията за грешки в Windows


Може да срещнете следните проблеми в Центъра за файлове за изтегляне. Опитайте да изпълните следните предложения, за да се справите със срещнатите проблеми.

Изчистете кеша
Може да не успеете да изтеглите файл поради нужда от изчистване на кеша в Microsoft Internet Explorer, което може да направите, като изпълните следните стъпки:

1.В менюто Инструменти на Internet Explorer щракнете върху Интернет опции и след това щракнете върху раздела Общи.

2.В раздела Временни интернет файлове щракнете върху Изтриване на файловете и след това щракнете върху бутона ОК , ако искате да изпразните целия кеш от временните интернет файлове.

3.В раздела Временни интернет файлове щракнете върху Настройки. В диалоговия прозорец Настройки изберете Всяко посещение на страницата. След това настройте размера на папката Временни интернет файлове до по-голям размер от този на файла, който възнамерявате да изтеглите. След това щракнете върху бутона Преглед на файловете.

4.В прозореца Временни интернет файлове, който се отваря, отворете менюто Редактиране и щракнете върху Избери всички. Натиснете ИЗТРИВАНЕ. Когато се появи съобщението за изтриване на всички бисквитки, които сте избрали, щракнете върхуДа. Щракнете върху бутоните ОК докато се върнете в разделаОбщи.

5.В областта Хронология на раздела Общи щракнете върху Изчистване на хронологията и след това щракнете върху Да. Когато се появи съобщението за изтриване на хронологията от уеб сайтовете, които сте посетили, щракнете върхуОК.

Прекратяване на връзката
Ако изтеглянето не е успешно, възможна причина за това е автоматичното време на изчакване, зададено от интернет доставчика, при което връзката се прекъсва, ако няма активност от страна на потребителя. Свържете се с интернет доставчика, който трябва да забрани автоматичното прекъсване при изтегляне на файлове.